Saturn Sky Forum banner

Koplamp upgrade opties?

305 views 10 replies 7 participants last post by  yamahaSHO  
#1 ·
Om duidelijk te zijn, ik heb het niet over de volledige koplampassemblage, alleen over de daadwerkelijke lampen en fittingen, voornamelijk voor de dimlichten. De mijne zijn super zwak geworden, vooral in vergelijking met al die nieuwere auto's met twee keer de kracht van de zon.

#5 ·
Op dit moment heb ik deze, alleen omdat ik deelneem aan het Amazon Vine-programma en ze gratis heb gekregen:
Amazon.com: TRUELAND High definition H11 Bulbs, 16000LM 6000K White, Upgraded Canbus Decoder, High Low Beam, IP67 Waterproof, Plug and Play,Fog Light : Automotive

Er zijn talloze andere opties, met verschillende lumen-uitvoer (of dat zeggen ze tenminste). Deze zijn helder genoeg, ik zou persoonlijk niet gaan voor degenen die 20.000 of 30.000 lumen adverteren, tenzij je iedereen wilt verblinden. Ze zijn misschien niet echt zo helder, maar als ze ook maar in de buurt komen, is het overdreven.

#7 ·
Deze auto's hebben al projectoren, dus u hoeft niets aan te passen. Zoek gewoon naar de helderste LED-lamp die u kunt vinden, aangezien u een helderdere lamp nodig heeft voor een projector dan voor een reflectorstijl. De LED's die ik heb gekocht, worden niet meer weergegeven op Amazon, maar ik heb YouTube gebruikt voor vergelijkings-/reviewvideo's om een ​​echt heldere lamp te vinden nadat ik een 'geadverteerde' heldere lamp had geprobeerd.
Ik heb ook wat rubberen afdichtingen gekocht om vuil buiten te houden. Wordt ook niet meer weergegeven in mijn Amazon-aankoopgeschiedenis.

Image

Image

#9 ·
Deze auto's hebben al projectoren, dus je hoeft niets achteraf in te bouwen (dit is ook waarom ze niet zullen 'verspreiden'). Zoek gewoon naar de helderste LED-lamp die je kunt vinden, want je hebt een helderdere lamp nodig voor een projector dan voor een reflectorstijl. De LED's die ik heb gekocht, worden niet meer weergegeven op Amazon, maar ik heb YouTube gebruikt voor vergelijkings-/beoordelingsvideo's om een ​​echt heldere lamp te vinden nadat ik een 'geadverteerde' heldere lamp had geprobeerd.

Ik heb ook wat rubberen afdichtingen opgehaald om vuil buiten te houden. Worden ook niet meer weergegeven in mijn Amazon-aankoopgeschiedenis.

View attachment 129030

View attachment 129031
Oh oké, ziek! Bedankt. Ik heb een paar van de koplampen besteld die peachferrari liet zien, ik kan niet wachten om te kunnen zien!

#8 ·
Toen ik mijn Sky had, heb ik er ook wat LED-lampen in gedaan, ze werkten uitstekend. Zoals hierboven vermeld, is de behuizing al een projector. Ik liet ze er zelfs in zitten toen ik de auto voor de APK liet keuren en ze hebben er nooit een probleem van gemaakt... hoewel ze dat technisch gezien wel hadden moeten doen! 😉