Saturn Sky Forum banner

Comfortabelere stoelen?

Tags
comfort seats
160 views 3 replies 4 participants last post by  marlboromike  
#1 ·
Ik heb een 2007 Sky Redline met de originele lederen stoelen en ze lijken nogal oncomfortabel. Ik heb afgelopen weekend met een Nissan 350z van een vriend gereden en was meteen jaloers op zijn mooie comfortabele maar sportieve stoelen. Heeft u ideeën om de mijne comfortabeler te maken voor langere ritten?

#2 ·
Ik heb een 2007 Sky Redline met de originele lederen stoelen en ze lijken nogal oncomfortabel. Ik heb dit weekend de Nissan 350z van een vriend gereden en was meteen jaloers op zijn mooie comfortabele maar sportieve stoelen. Enige ideeën over wat ik kan doen om de mijne comfortabeler te maken voor langere ritten?
De schuimvulling zal na verloop van tijd afbreken en is mogelijk oorspronkelijk niet naar uw smaak gevormd, dus werken aan de vulling is een goede eerste stap.

#3 ·
Ik vond mijn fabriekszetel nooit comfortabel, en dat met 9.000 mijl erop. Ik ben overgestapt op een Recaro Pole Position, niet specifiek voor comfort, maar om me vast te houden. Dat gezegd hebbende, als je er eenmaal in weet te komen, is hij echt comfortabel (ik wist dat het zo zou zijn, aangezien ik er ook een in een andere auto heb).

Ik vond de OEM-stoel echter wel comfortabel voor mijn race-sim-rig. :)